- არის თუ არა შესაძლებელი ძირითადი საწყობი ავტომატურად მიეთითოს ყველა დოკუმენტის ფორმაში?
- ძირითადი საწყობის ავტომატურად მითითება შეგიძლიათ მენიუდან: [ინსტრუმენტები] >> [პარამეტრები] >> [ჩემი პარამეტრები], გადახვალთ დოკუმენტების ჩანართზე და ძირითად საწყობად მიუთითებთ სასურველ საწყობს.
- საქონლის რეალიზაციის დროს არ მაქვს ანგარიშსწორების ტიპის მითითების საშუალება და რატომ?
- ანგარიშსწორების ტიპის მისათითებლად საჭიროა დარეგისტრირებული გქონდეთ სალარო და ანგარიშსწორების ჩანართში მონიშნული გქონდეთ ანგარიშსწორების ყველა ის ტიპი, რომლითაც გსურთ სარგებლობა.
- უფლებების გადანაწილება როგორ ხდება?
- უფლებების გადასანაწილებლად მენიუდან: [ინსტრუმენტები] >> [მომხმარებლები და უფლებები] >> [პროცედურები და უფლებები] თითოეულ ჯგუფს უნდა განესაზღვროს მენიუს რომელ პუნქტთან ექნება წვდომა, შემდეგ კი თითოეულ მომხმარებელს უნდა მიენიჭოს შესაბამისი ჯგუფი მენიუდან: [ინსტრუმენტები] >> [მომხმარებლები და უფლებები] >> [სისტემის მომხმარებლები]
- შესაძლებელია თუ არა მომხმარებლებს შეეზღუდოთ წინა პერიოდის დოკუმენტების რედაქტირება და წაშლა?
- წინა პერიოდის დოკუმენტებზე შეზღუდვის დაწესება შესაძლებელია მენიუდან: [ინსტრუმენტები] >> [მომხმარებლები და უფლებები] >> [სისტემის მომხმარებლები]
- რატომ შეიძლება არ ჩანდეს საქონელი პოკეტში?
- ფასების ცვლილების ვადები როგორ ვაკონტროლო?
Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Easily create EPub books