[საწყობი] >> [დოკუმენტების რეგისტრაცია] >> [კლიენტისგან დაბრუნება]
[საწყობი] >> [დოკუმენტების ნუსხა] >> [კლიენტისგან დაბრუნება]
კლიენტისგან დაბრუნება
აუცილებელი პირობები:
ველი |
აღწერა |
დოკუმენტის N |
საქონლის კლიენტისგან დაბრუნების სასაქონლო ზედნადების ნომერი (ივსება ავტომარტურად RS.ge-ზე დოკუმენტის ატვირთვის შემდეგ) |
თარიღი |
დოკუმენტის გაფორმების თარიღი |
კლიენტი |
ორგანიზაცია, რომლისგანაც ბრუნდება საქონელი |
სავაჭრო წერტილი |
ორგანიზაციის სავაჭრო წერტილი, რომლისგანაც უშუალოდ ხდება დაბრუნება |
საწყობი |
საქონლის დაბრუნების საწყობი |
მიზეზი |
დაბრუნების მიზეზი |
საქონლის დამატება
ველი |
აღწერა |
საქონელი |
თქვენ მიერ მითითებულ საწყობზე და მომწოდებელზე რეგისტრირებული საქონლის ჩამონათვლი, საიდანაც ირჩევთ იმ საქონელს რომლის დაბრუნებასაც ახორციელებთ |
რაოდენობა |
შესასყიდი საქონლის რაოდენობა |
ფასი |
საქონლის შესყიდვის ფასი (თუ არჩეული საქონლის შესყიდვა არ ხდება პირველად, ავტომატურად ჩაჯდება ბოლო შესყიდვის ფასი) |
თანხა |
საქონლის ჯამური ღირებულება |
დამატება |
დააკლიკეთ დამატების ღილაკს და თქვენ მიერ არჩეული საქონელი ჩავარდება შესასყიდი საქონლის ჩამონათვალში |
დამატების პროცედურას იმეორებთ იმდენჯერ, რამდენ საქონელსაც იბრუნებთ.
დაკლიკეთ დამოწმების ღილაკს
თუ დასაბრუნებელ საქონელს არ აქვს მითითებული თვითღირებულება იმ საწყობზე, რომელზეც ხდება დაბრუნება, სისტემა გამოიტანს შემდეგ შეტყობინებას:
დადექით საქონელზე, კონტექსტური მენიუდან თვითღირებულების გაწერის საშუალებით გაუწერეთ თვითღურებულებები მითითებულ საქონელს და კიდევ ერთხელ დააკლიკეთ დამოწმების ღილაკს. ამით საქონლის დაბრუნება დასრულებულია.
შენიშვნა: ისეთი საქონლის დაბრუნების შესაზღუდად, რომელიც არ მიგიყიდიათ კლიენტისთვის, შედით მენიუში: [ინსტრუმენტები] >> [პარამეტრები] >> [სისტემის პარამეტრები], გადადით ტაბზე [ზოგადი] და მონიშნეთ ველი - "არ დავიბრუნოთ თუ არ მიგვიყიდია"
დაკავშირებული თემები:
Created with the Personal Edition of HelpNDoc: Easily create PDF Help documents